traningslagret

Ny År- Nytt År! Springtime...

Kategori: Allmänt

Ok! Springtime den 8maj!

Jag ska väga under Nittio kilogram

-Ska springa under timmen

-Ska inte ha några skador.

 

Mina mål! Min största Belöning är sommarsemestern med "All Inclusive"... Måste pass i badbyxorna...

 

Så hur ska jag nå dit!?

Jag sätter upp målen, från dagens vikt till 94kg i slutet på januari, belöning: Bjuda ut familjen på middag.

 

Så här är tanken:

 

Frukost, dagen viktigaste mål!

Havregrynsgröt med alla tillbehör eller hemmagjord musli, en frukt & olivolja i apelsinjuicen.

 

Mellis, en handlfull nötter och / eller en frukt, grönt tea

 

Lunch: enligt tallriksmodellen, ½ tallriken med grönsaker, 1/4 potatis/ris/ eller dylikt och 1/4 kött/fisk/ proteinkälla

 

Mellis, se förmiddagsmellis

 

Middag: Se lunch

 

BORSTA Tänderna för att "lura" / Tvinga mig själv att inte äta mer den dagen..

 

Träna regelbundet samt lägga till lite mer löpning och promenader med frugan och / eller killarna.

 

ALLTSÅ, Sätt upp era små nåbara delMÅL,

visualisera dem!

BELÖNA dig själv, och någon nära och kär, när du nått dem!

 

KÖR HÅRT, snart är det beach -10 OCH Springtime, TRETTIOÅRSJUBILEUM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: