traningslagret

Borsta tänderna och gå ner i vikt..

Kategori: Allmänt

Idag var jag bättre, ingen illamående och fått sova bort hela gårdagen så vore det väl attans om man inte kunde få bli frisk.
Det blev ett intenssivpass Spinning, 40 minuters pass, grymt och skönt. På tok för länge sedan jag körde spinning sist. Kände mig i minoritet, det var bara jag och en man till sen var det typ 10-12 kvinnor inkl. instruktören.

Den enda fördelen för resten av familjen är att jag blir grymt uttråkad av att sitta framför TV och  datorn, bara för att sova och såsa bort en hel dag. Så senare på kvällen gjorde jag en plommonkaka.
På tal om att snaska och vara sugen efter middagen på kvällen:
Dagens tips är att borsta tänderna efter middagen så "lurar" man psyket att inte vilja ha mer sen!
Lycka till träna med nöje!
Har roat mig med att websurfat på Frisbeediskar. Det lär bli några inom en snar framtid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: