traningslagret

Funbeat.se

Kategori: Allmänt

Idag var jag gryyymt trött när jag vaknade, det fördömliga cirka 15grd C i sovrummet. Vet inte varför jag vaknar klockan 03... Somnade om och vaknade av väckarklockan 07.00.

 

Stack ner till gymet efter frukost, Lenita och Annie har tjatat på mig att jag har tappat min hurtighet för att jag inte cyklar, men cyklar de själva?! Näää. Brukar cykla när jag inte har några andra ärende.

 

Men det fick bl cyklen ändå, det är skönaste sättet att vakna till innan träningen. Blev ett skönt styrkepass till slut, fick tänka på att jag har en grymt elak träningspartner, imaginär PT, vuxen låtsaskompis..

En som skäller och peppar mig när jag slöar till...

 

 

 

Kolla in sajten, Funbeat.se; det är en svensk träningscommunity. Med en massa möjligheter att göra olika typer av statistik, tårtdiagram, staplar o s v.

Är en community för dig som vill veta hur många minuter kompisarna tränar, hur de fuskar till sig bättre resultat än dig. Eller glänsa själv med dina framsteg.

Du kan knappa in exakt alla fysiska aktiviteter, från promenader till styrketräning, aerobic eller spinning. Du får snygga grafer över din träning och kartor.

Du kan rita in dina rundor, cykling, löpninger eller inlines.

Det finns m ä n g d e r av olika diskussionsforum och trådar i massor av ämnen, från träning, mat till rena sociala trådar.

 

Hårdfakta: Du bränner TREHUNDRA Kalorier genom att gå Åtta kilometer.

Träna Hårt och planera in för julens alla godsaker...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: