traningslagret

Hänga i med kosten

Kategori: Allmänt

I dag fick jag provat mina nya skor, 6km. Jag tänkte förlänga lite idag. Men så blev inte fallet.

Men skorna var sköööna, hade lite roligt när jag sprang till en glad åttiotalslåt i en röd tröja.. kände mig som en tomtenisse...

 

 

Mat och kost: Tänk långsiktigt - Målmedvetenhet är den viktigaste ingrediensen i kosten. För att åstakomma bestående resultat, inte bara under de första veckorna, gäller det att vara tuff och strikt mot dig själv..

EN godsak då och då är helt okej, men ju mer sällan desto bättre. Planera och ha framförhållning när du handlar mat. Planera på ett ungefär vad du ska äta ett par dagar till en vecka framåt. Annars är det lätt hänt att man faller för frestelsen för osund flottig lättlagad snabb/junkfood. Vilket är mindre lyckat...

 

Passa dig för: Friterad mat, smällt ost (Pizza...), hel- och halvfabrika, godis, tillbehör med högfetthalt som majonnäs och bearnaisås gäller det att skära ner ordentligt på. HÖGST en gång i veckan...Inte mer!

 

Kör Hårt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: