traningslagret

Ännu en dag närmare Springtime

Kategori: Allmänt

Idag stack jag hem tidigare från jobb för att vara med familjen och hålla kolla på hantverkaren.

Var hamna jag?! I löpspåret. Jag konstaterade ett par saker på vägen:

Springtime är EN mil, för närvarnande springer jag en dryg HALV mil. Bara att inse att jag måste öka mängden kilometer sakta men säkert.

 

Jag måste byta skor, de har varit med ett tag, så bara att masa sig ner till löplabbet och skaffa ett par som inte känns som man springer med trätofflor.

 

 

Lena köpte ett par tajta löparbyxor, jag hade bett om dem, men jag kände mig lite löjlig i dem. Men de var hur sköna som helst att springa i.

 

Just nu ligger jag på precis under 94kg, men jag har varit sugen på godis just nu. Mest choklad, det blev en Snickers och en chokladboll eller även kallad Delicatoboll.

Snickersen smakade bara söt och sliskigt samt Delicatobollen växte i munnen...Blääää, det var liksom inte värt vare sig pengarna eller kalorierna.

 

I morgon är det tung styrketräning, toppa bland annat bänkpressen.

 

Träna hårt, Springtime närmare sig med stormsteg...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: