traningslagret

Gym och Jordgubbar

Kategori: Allmänt

Idag blev det gymmet direkt efter jobb, inte för att jag var jättesugen efter en dag med strul och problem, tyvärr inte första dagen heller. Men det är tyvärr sådan som verkligenheten är. Inget blir som man tänkt sig. Jag cyklade ner till gymmet och körde ett bra pass. Börjar få lite känningar av en gammal skada, tennisarmbåge. Botas med vettig träning och smärtstillande, Paracetamol och Ibuprofen, båda i fulldos och samtidigt. Inget att rekommdera i längden

 

Kul var att det var en del nya människor där idag och tisdags, mindre kul är att jag hamnat i en dålig spiral, mycket goda kakor samt fikor. Ostkaka med sylt och grädde till efterrätt idag

Så istället för att gå ner mot 90 kg så går jag upp, väger över 95 kg. Dags att vända trenden. Men jag har cyklat till och från gymmet och tittat till de underbara hemmaodlade jordgubbarna under tiden som jag klippte, plus minus noll?

 

 

Min yngste son och familjen gymnast är på träningsläger på Lingvallen, hoppas han har det grymt roligt och får träna i massor med det som han tycker är det roligaste som finns.

 

 

Imorgon är planen att köra biljard och gym, stor risk att jag blir förnedrad av min äldsta son med kön i högsta hugg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: