traningslagret

Nattlig Cluedo

Kategori: Allmänt

I natt var det hett! Vad hade man förväntat sig efter en dag med högsommarvärme och underbart bad. Jag kände redan när jag gick och la mig att det skulle bli en svettig historia, så jag gick upp ur sängen och ner till bottenplan, öppnade altandörren och vädrade.

 

Plötsligt kom åskan och det tropiska, hörde hur de bökade runt där upp och sen kom två ner, frugan och yngsta sonen, sen hamna vi i köket på en nattmacka, medan den äldsta sonen snarkade

 

I min säng, visade sig, fick ta den långa tonårsdrasuten och leda in honom i hans säng, frugan och andra sonen somnade i soffan och jag ensam i sängen. Tempraturen blev till slut uthärdlig.

 

Lite som Cluedo, man visst inte vem man skulle springa på var, tur att det inte var grannar och husdjur som drällde runt.

Ny träningskläder




Hittade ett kite på Stadium som hängde under en kitepris på 299:- skylt, det var lätt missvisande eftersom bara tröjan kostade nåt sådant. Men de tyckte själv att de gjort fel så jag fick det för 299:-

Betala med ett presentkort från jobb, som var en sponsorpeng för oss som sprang Springtime

 

Har provat att springa i redan, superbra i värmen, piratbyxor och en väl luftande tröja

 

Tack jobb!

 

Idag var jag tillbaka på gymmet, nu ska jag bygga lite muskler och bränna lite fett

vägde in på 94,3 kg i morse, ska bli 90 kg snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: