traningslagret

Studsmatta, Hopprep och BMX

Kategori: Allmänt

Jag har fortfarande träningsvärk efter söndagens benpass styrketräning, insidan och baksidan av låren. Det känns INTE som det är läge att springa. Så det får blir lite alternativ träning.

 

Tjugo minuter drygt på studsmattan, fem minuter uppvärmning och 7x2 minuter intervall 2minuters vila. Sen fick jag hoppa hopprep så mycket tyget höll för. Inte så bra på det nu, jag fick ta på mig skor för jag snubblade hela tiden på mina tår, gjorde o n t

Lekte lite med min BMX-cykel, men konstatera efter en halvtimme att det inte riktigt är min grej, så nu ska den säljas. Har lite spann på en lite annorlunda sorts cykel, den som lever får se

 

 

Nu är det klippt, äldsta sonen behövde klippas och få en ny frisyr

Han blev om möjligt ännu snyggare, väldigt lik sin mamma

Efter det blev det dunderfika på Ebbas Fik, vårt favoritställe

 

I morgon blir det gym, så vi kör så det ryker

Kommentarer


Kommentera inlägget här: