traningslagret

Dagen efter och mera frukost

Kategori: Allmänt

Ja! Gick in på 54:11, under 55 som jag hade satsat på

Nästa år går vi in på under 50...

Vi pratar Helsningborg Springtime 10 km

Fick ett sms från min gamle lumpenpolare, Magnus, han startar i 1B på Göteborgsvarvet, hans målsättning är 1,37

Min är efter igår att ligga på dryga 2 timmar

Rickard som lurade med mig på detta äventyr, sprang för nån vecka sen 20km på 1,47

 

Jag kommer att få harva ensam (tror nog jag hittar nån i mitt eget tempo där)

 

Frukost:


Mera mackor; jag tror nog att ni höjer på ögonbrynen

men mackor är ju väldigt beroende på vilket typ av bröd man har, jag är lyckligt lottad som har en fru som bakar gott och nyttigt surdegsbröd.

Pålägg: Jordnötssmör med bananskivor och flytande honung på

Till det har jag ett glas med tinade bär med en skvätt yoghurt

samt den vanliga drickan, färskpressad apelsinjuice med en matsked olivolja i samt en mugg gott grönt tea

 

Ha en underbar fortsatt helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: