traningslagret

Samma dag och ännu en frukostvariant

Kategori: Allmänt

Idag är det dags, första kraftprovet.

Jag kommer att försöka att hålla mig antingen med Peter och Björn

eller före dem, vilket troligtvis är ett önsketänkande

Under femtiofem minuter, annars blir jag ledsen

Tyvärr har jag inte kunnat hålla vikten(?) jag har en kropp som går upp och ner, idag vägde jag in på 95,4kg mot 94kg häromdagen. Upp och ner, jojo. Ändå går det sakta ner.

 

Längtar efter min styrketräning!

 

Frukost:

Äggamacka

Jag har turen att Lena bakar surdegsbröd, gryyymt gott!

Så två äggamackor med majonäs istället för smör och Kalles Guldkaviar (produktplacering) på toppen

Serverat tillsammans med ett glass med tinade eller färska bär med yoghurt

Tea och juice i vanlig ordning, då lär jag stå mig en stund

 

Håll tummarna för mig!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: