traningslagret

Springtime Helsingborg 2011

Kategori: Allmänt

Vägde drygt 98kg när jag uppdaterade sist... det var i februari, det har runnit mycket vatten under broarna sen dess.

Men det återstår en sak, idag vägde jag in på 94 kg, det var ett tag sen, jag känner mig som min livs bästa form.

Fegar med bild idag.... känns lite utelämnande :-O

 

Springtime på lördag, jag har lite att bevisa, sprang med en f d klasskompis/kursare från min kurs i Eslöv, Jenny pressade mig rejält och fick mig att inse att andning är nyckeln till att nå långt bättre resultat.

 

Fick mina nya skor idag, efter mycket om och men, ska prova dem imorgon:

 

 

Målet med Springtime är att komma under 55 minuter. Björn kommer att jaga mig, liksom Peter som säkert är revanschsugen.

Softar idag och provar dojjorna i morgon, kände att jag behövde vila idag efter ett bra spinningpass igår.

Planen är att köra ett pass i morgon förmiddag, vila fredag och så är det Springtime på lördag.

Söndag viiila & chilla

Måndag ett lätt pass och likaså onsdag

Lördag är det Göteborgsvarvet!

All styrketräning ligger ner just nu, saknar alla goa människor på Träningsakademin!!!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: