traningslagret

Intervall

Kategori: Allmänt

Det var tungt att köra intervall idag, kan skratta gott åt det nu, men jag var på väg att skita i det redan under uppvärmningen.

 

Har haft tufft att sova en tid nu, just nu är det grymt skönt att sova på morgorna när klockan ringer. Jag tog tag i problemet igår; drack inget med koffein efter klockan 16, duschade kallt efter jobb. Tyvärr glömde jag att smörja in fötterna innan jag somnade. Får heta fötter annars, vaknar av det mitt i natten.

 

 

Nu är det gjort, veckans intervallträning, första eller andra frukosten smakar aldrig bättre än efter träning.

 

Kan bero på att jag tappat lite väl mycket i vikt, vilket är mest vatten. Försökte att dricka massor igår eftermiddags, tyvärr gör man av med mer än man kan dricka.

 

Ut ur komfortzonen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: