traningslagret

Efter helgen!

Kategori: Allmänt

Fredags åkte vi direkt till Köpenhamn efter jobb, var på Huvudbangård vid 15 tiden, jag, frugan och äldsta sonen.
Rätt ner till vår favoritpizzaställe och tog vars en slice pizza, gott!
 
Sen blev det shopping, mest på gatorna runt Ströget
När jag och sonen hade varit och shoppat i det som vi tyckte är kul butiker så skulle vi leta upp frugan
 
 
Då hamna vi på Ströget och i mitt i finalen för Copenhagen Fashionweeks hundrameterslopp på högklackat!
 
Jag menar att jag skulle ha snubblat, kasat eller på annat sätt skadat mig ordentligt om jag hade provat att springa i högklackat, dessutom tror jag nästan att hon som vann finalen som vi lyckades pricka in sprang fortare på hundra meter än vad jag gör med bra skor!
 
 
Alltid kul att kolla lite second hand, retro och nytt
 
 
Efter shoppingen så avsluta vi kvällen på gamla slaktarstallarna vid hudvudbangården, skumma kvarter om man går på fel gator, men bra resturanger om man går på rätt gator
 
 
En god hamburgare är aldrig fel!
 
På lördagen roade vi oss med att hänga på stranden, trädgårdspyssel och städning, för att senare på kvällen cykla iväg i det underbara sommarvädret till kräftskiva
 
Om vi uttrycker oss milt så var såsen stark, det blev en lugn söndag för min del
 
Jag har klarat mitt halva kg! Men det var nog på det berömda håret!
 
Har sprungit distans idag, kändes riktigt bra! Imorgon blir det någon typ av gym, se vad som finns och vad jag är sugen på
 
Så länge, ha det gott!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: