traningslagret

Fast food

Kategori: Allmänt

Du är vad du äter, jag doftade danskt griskött och gammal öl när jag var ute och sprang i lördags efter en tur med jobbekompisarna på Bakken.
 
I vanliga fall brukar jag inte trycka huvudet fullt med mat är inte speciellt glad för att äta så jag storknar längre. Just nu ska jag tappa vikt. Det har funkat bra hittills, jag väntar på platån som brukar komma efter första smekmåndaden.
 
 
Frysta och färska bär, speciellt hallon och blåbär innehåller mycket antioxidanter samt en massa roligt, som gör att kroppen, knoppen och hjärtat mår bra. Hallon ökar också upp förbränningen.
 
Idag blev det tempoträning, en lång intervall som ska hjälpa mig att höja tempot när jag springer långt. Har också sakta börjat höja träningsdosen för att möta platån, ska gå ner ett halvt kg i veckan, det är rimligt.
 
Imorgon blir det gym, idag är det en del vekhet som lämnar kroppen i form av smärta; träningsvärk
 
Ha en skön dag! Kör så det ryker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: