traningslagret

Frukost

Kategori: Allmänt

Frukosten är dagens viktigaste mål!
Ät frukost som en kung
Har du svårt att äta frukost så ta ett glas juice för att få igång blodsockret och vänta tjugo minuter. Men se till att äta frukost så snabbt efter du har vaknat, kroppen längtar efter näring, bränsle att komma igång och vätska efter en natts fasta
 
Favoritlångfrukosten; två ägg på surdegsbröd, frugan bakar, majonäs, kaviar hemmarostad musli, med tinade frysta hallon i botten. Samt apelsinjuice och grönt te till
 
 

Igår blev det att möblera om äldsta sonen rum, han blev väldigt nöjd med resultat, jag röjde lite yngsta sonen rum och fick ut lite samt röjde i arbetsrummet, allt för att en bokhylla blev över. Dominoeffekt. Vi sålde en byrå på blocket inom en timme! Det är f*n, ursäkta franskan, det snabbaste vi har sålt där!
 
Kom ut och fick sprungit igår, både jag och frugan. Hon på sitt håll med en nytändning för sin löpning och jag på mitt håll, kanske inte lika motiverad. Mitt svett smakade dansk griskött, sur öl och vitlök. 
 
 
Idag är det vilodag, imorgon blir det distanslöpning med ett lätt yogapass efteråt. Dags att dra åt tummskruvarna inför 2013 års Helsingborg Springtime. Under 50 minuter!
 
 
Ha det gott!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: