traningslagret

Naturlig Motion

Kategori: Allmänt

Hade sovmorgon med frugan som flexade några timmar i morse, stack ut och sprang för en gång skull på förmiddagen efter frukosten
 
Det pratas om vardagsmotion, jag tycker att man gör det till naturlig motion, såg en fritidsklass med pedagoger i parken. Barnen busade och så gjorde pedogerna med.
 
 
Man borde inkludera motionen mer i vardagen, busa mer med varandra 
Köra mindre bil och cykla och gå mer
 
Jag kan inte kalla löpning tempo för naturlig motion, nu ska jag roa mig med IT-samhället stress, svara på alla som hört av sig till mig.
 
Imorgon blir det styrketräning ben och mage på gymmet, om inte Sandra övertygar mig om IW
Samt på fredag efter jobb blir det löpning
 
Ha det gott! Müslin blev lika god som vanligt! Testa själv!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: