traningslagret

Sushi på stranden

Kategori: Allmänt

Idag blev vi plötsligt barnlediga, så vi oss för att skippa att laga mat och ta tillvara på dagen, så vi köpte sushi på vägen ner till stranden och åt sittande på en filt och lyssnade på havet, tittade på solnedgången och snackade
 
 
 
Jag har haft lite problem att sova en kortare tid, det är varmt och hela kroppen kryper, så jag har plockat fram en kär vän igen, min spikmatta. Min sömn har förbättras de senaste nätterna. Samt att jag har tagit två sovmorgnar.
 
Jag körde två minuters intervaller idag, det var länge sedan, har kört 10, 20, 30 sekunders-system ett tag
Har glömt hur jobbigt det är, bara att bita ihopa och gilla läget. Gott Mos! Båda system är bra, ska börja kombinera dem
 
Viktminskningen går bra, under nittiosex idag. Se om det håller till måndag, helgerna är värsta!
 
Fredag, I am in <3!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: