traningslagret

Första arbetsdagen

Kategori: Allmänt

Första arbetsdagen för många, men inte för mig. Gympakillen var uppe i ottan för att åka till Lund och spela handboll, jag låg kvar i sängen för att sova lite. Sovmorgon.
Frugan skulle jobba, hon var inte sugen.
 
Man skulle nästan tro att att jag och Rockgrabben hade fest i natt, han sov i soffan och jag var nere och spökade för honom vid tresnåret, jag vaknade och kunde inte somna om.
Mental not till mig själv, inte skrubba fötterna i duschen innan man går och lägger sig, skönt då, men ger brinnande fötter ett par timmar senare.
 
Kom i alla fall iväg och fick tränat på gymmet idag, var inne och gjorde några ärende på stan innan, åt brunch med Rockgrabben efter ett avsnitt av Hung på HBO-play.
Sen ner på stan igen för att fixa lite bankärende och spela lite biljard, det gick inte så bra. Vi bestämde oss för att dränka våra sorger i bakelser, tillsammans med handbollshjälten, vi köpte hem vars en och tog en finfika hemma.
 
 
Var och hälsade på mina föräldrar, mamma blir drastiskt sämre, känns hårt att se henne så, bara tyna bort framför en ögon utan man kan göra någonting mer än att stötta och hjälpa till med det man kan göra.
 
 
Ha en skön kväll, njut av livet medan det fortfarande finns tid kvar
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: