traningslagret

God JUL!

Kategori: Allmänt

Nu är Julen överstökad
Massor av saker har hänt, en del negativa saker och några positiva saker
 
Vi fick kört vår julfest trost att vi hade en del uppförsbackar
 
 
Nu har man ätit för mycket gott, druckit en hel del goda snapsar, fått en del trevliga klappar
Jag hoppas att Gympagrabben snart köper en egen dator så jag kan få tillgång till den här när jag vill och är sugen på att skriva
 
Brejviksnaps?
 
Min mor blir inte bättre, snarare blir hon sämre, men vi gick dit till henne och hade en liten julfest med henne
Jag antar det inte blir någon skidsemester för oss
Blixten, fågeln, den tokiga skojfriska lilla busen, dog stortsett i min hand natten till lillejulafton. Saknar honom
 
Det sägs att tre är antalet som dör samtidigt...
 
GOD JUL <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • [email protected] säger:

    Hej Hákan..Kul att lása dina inlágg men trákigt att hóra att din mor ár sá dálig...ár det cancern inte vill ge sig...hálsa henne sá hjártligt frán mig. Niclas

    Svar: God Jul!Tråkigt är att mamma blir sämre och nu är utanför all hjälp, enda medicin hon får är smärtstillande, vi räknar med att hon stannar hos oss kanske till nyår eller kanske någon vecka till. Jag ska hälsa henne, hjärtligt, från kakmonstret Niclas
    Mannen i Mars

    2012-12-25 | 16:00:33

Kommentera inlägget här: