traningslagret

Julprylar och Lucia

Kategori: Allmänt

I morse var det minus nio grader när jag cyklade iväg till jobb, dubbla halsdukar och yllelångkalsonger med mera så är det okej.
Näsan får tina på jobb, inte för att det speciellt varmt i jobbelokalen.

I morgon ska jag prova att springa igen, tjugo minuter lätt löpning, använder en buff när jag springer för att hålla lite värme i näsan.

Har gett upp hoppet om att gå ner innan Jul, det får bli att försöka hålla sig lugn och inte gå upp.
Idag Lucia så bjöd jobbet på goa lussekatter och pepparkakor.

Vi hade utländskt besök idag och min Libanesiska jobbekompis lärde mig; "Je m'appelle Håkan"
Vilket blev dagens Tintinsskurks imitation, lite blandning av Jean Reno och Kapten Haddock

Har inte sett till många Lucior, tiden med dagis och skol-lucior men fått ihop alla min julklappar, helt klar nu :-D


Fortsätter min inslagna väg på Yesman, Gympasonen vill iväg och köpa smällar i en byhåla för där är billigare, så jag säger ”Ja”
 

Ha det gott!
Krama dina närmaste, delad glädje är dubbel glädje!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: