traningslagret

Kudden frös fast!

Kategori: Allmänt

Vad trodde jag?
Tvättade en dunkudde som jag körde tillsammans med tennisbollar för att fluffa upp den, kudden!
Tennisbollarna var använda; jag fick grus på kudden och i torktumlaren
Körde om kudden och den kom ut från tvättmaskinen som en vattenballong, körde om den igen med mer centrifug
Fortfarande som en vattenballong, så den åkte ut på torkvindan
 
 
 
Den frös fast! Vad hade jag väntat mig egentligen? Minusgrader och vatten....
Så jag drog sönder tyget så dunet är blottat som ett uppfläckt djur, måste väck snarast; kudden.
 
 
Det går attt göra äpplekaka på muslin som jag la ut som recept, jag lägger ut det snarast. Inte familjens favorit, den är helt enkelt för nyttig för att falla Rockgrabben, Gympakillen och Underbara Frugan i smaken
Även om man har en ordentlig mängd smör i 
 
Idag blev det vilodag och hälsa på min mamma och pappa <3
En svår sitatution att hantera
 
Så länge, lev väl och njut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: