traningslagret

Mellandagar

Kategori: Allmänt

Då var det såsedags, att softa, chillia. Frugan tyckte annorlunda, hon väckte mig vid halv tio och tyckte att vi behövde en löprunda innan frukost.
Så det var bara att hoppa i Läderlappskostymen och samla sig
Underbara frugan la upp ett grymt tempo och jag försökte hänga på, näsan rann så jag kunde inte andas genom den och ögonen tårades av någon anledning, så jag såg inte någonting.
 
Bara att bita ihop, efter dryga två km började kroppen funka lite mer som jag tänkt mig, men sa till frugan att hon fick springa före i sitt tempo, hennes bakdel har sina fördelar att vila ögonen på.
 
Så jag hittade mitt tempo en bit bakom henne och ögonen hade slutat tåras lagom till hållen kom, bara att inse att man ska börja lugnt
 
Det blev en halvmil idag i alla fall.
 
Ha en skön dag, tänker inte göra så många knop idag
 
God Fortsättning!
 

Kommentarer

  • Jenny Fransson säger:

    Va härligt att din fru drar med dej ut, att hon vill att du ska må bra. Kanske hade funkat bättre med uppvärmning INNAN du gav dej ut...tror jag så hade du hängt med i hennes tempo;)
    Hoppas du mår bra, skit i vågen bry dej mer om vad midjemåttet är!!
    Kram

    Svar: hmmm, hur menar du nu ;-)vågen är viktig, men rutorna är ännu viktigareVi höres när du vågar fråga ut mig

    Kram
    Mannen i Mars

    2012-12-27 | 08:04:55

Kommentera inlägget här: