traningslagret

Mellandagsrea!

Kategori: Allmänt

Fick en del kul saker till Julklapp, bland annat ett svart snygg kockförkläde och en snygg matchande skjorta av min fru. Undrar om det var någon pik eller bara en outalat SeSnyggUtMedanJagJobbarMeraIKöket.
För det är nog tyvärr så att frugan är mest chef och motor i köket och hjärna och hjärta när det gäller matlagning
 
 
Får fixa en fluga som matchar
 
 
Svårt att slå henne på fingrarna i för sig, hon är grym!
Jag hoppas att vi båda kan lära upp både Rockgrabben och Gympakillen att vara grymma i köket och laga god, nyttig och bra mat
 
Idag började vi dagen med att sticka ut på stora köpcentrat för att shoppa loss, var där vi halv elva och Underbara Frugan hittade massor av fynd, jag hittade typ tre böcker. Vilket inte var planen, det var kläder som var planen.
 
 
Min analoga anteckningsbok
 
 
På eftermiddagen stack jag och Rockgrabben ner på stan och skulle göra centrum osäkert, vilket vi gjorde med, han hittade något så 70-talsrockigt som en vit skjorta och jag hittade en ny löparjacka, den gamla är så urtvättad att reflexerna är borta
 
Samt en snygg stickad ulltröja, helt producerad i Danmark! Närproducerat och ekologisk 
 
 
Ekologiskt mellandagsreafynd
 
 
Imorgon blir det gym, idag fick bli vila med shopping
 
 
 
Var och hälsade på mina föräldrar, min mor blir bara sakta sämre, jag hoppas att hon får en chans att må så bra att hon får komma ut en stund
 
Leva nu, livet är det som pågår medan du gör planer för framtiden
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: