traningslagret

Mera Snö

Kategori: Allmänt

Tips från en av läsar på Funbeat.se:
"Olga Rönnberg tipsade att hålla sig restriktiv i december: slappna av o ät på julafton, men akta dig för alla andra frestelser före julafton. Det tycker jag är ganska bra tips! :)"
 
Bara att hålla med!
 
 
Mera Snö, på gott och ont, vi skåningar är verkligen dålig på det här med vinter! Det halkbekämpades första dagarna på vägar och cykelgångar, men nu är det snorhalt och livsfarligt att vara ute och cykla, gå eller än mindre springa
 
 
Så det får bli gym och löpband samt spinning som träningsform.
Tant Doktorn ringde igår för att berätta mina testresultat, alla utom allergier, de kommer efter helgen
Resultatet var "Fullt Kärnfrisk!" 
Då ska man inte klaga, men vad kommer då min ständiga trötthet ifrån?
 
Tja så länge så börjar jag att skruva upp träningen, sakta, för Tant Doktorn sa att jag borde göra det, då lyder man
Dessutom har underbara frugan som tillika är min PT sagt det samma.
 
Så då göra vi så och lyder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: