traningslagret

Snö och kyla

Kategori: Allmänt

Hmm, det känns inte speciellt bra att börja springa med det underlaget, kylan i sig spelar inte så stor roll
jag har kläder och halsdukar med mera att hålla mig varm i
Mest underlaget när det är halt och bedrägligt, vi skåningar är inte så bra på underlag när det blir isigt och slaskigt
 
Så det får blir gym i morgon och byta onsdagen till tisdag, för då är det spinning på gymmet
Ska hjälpa min pappa med lite på onsdag, sen stannar man där en stund efter och fikar, gott
 
Kanske blir en vit jul
 
Vi såg Bond igår, Skyfall, Bond Rules, han är ungefär lika tålig som Keit Richards, båda skulle överleva vad som helst!
 
Måndag i morgon, en ny vecka och nya erfarenheter
 
Mina jobbekompisar är inte så lättflirtade, Snubben som började på gymmet en vecka, fortsatte, hade några lama ursäkter...
 
Killen som cyklar hela en och en halv km har lite dåliga ursäkter på att inte ta bilen..
 
Ha, jag ska ställa upp i Springtime, jag ska anmäla mig geonom jobbet, det är öppet nu för alla er som vill vara med
Johan jag har inte glömt dig, har bara haft lite ebb i kassan :-(
 
En polare som läser till kostcoach behövde testpersoner att öva på, hoppade på, se om hon vågar använda mig.
 
Så länge!  ha det gott! nu kör vi så det ryker!

Kommentarer

  • Jenny Fransson säger:

    Ha, du det gör jag ...behöver ha att öva med/på framöver så jag sparar dej till efter jul om det funkar för dej??
    Kram!!

    Svar: Klart du vågar! Jag har all respekt för ditt kunnande! Du kan höra av dig när du är mogen! Så löser vi det, jag är nyfikenKram
    Mannen i Mars

    2012-12-03 | 21:14:19

Kommentera inlägget här: