traningslagret

Svårt fall sa Doktorn och grät

Kategori: Allmänt

Jag har roat mig att gå till olika läkare för att få bukt med min sjuka kropp, som enligt alla prover är så frisk man kan vara.
En av dem gav mig en diagnos av allergi, men har aldrig testat mig för några allergier. Min husläkare testade mig genom blodprov för en massa saker, bland annat för allergier. Hon hittade inga.
Jag har provat nässpray och antihistamin, när jag slutar med dem så får jag tillbaka mina problem, så nåt är det. Får roa mig att leta vidare
 
Idag blev det ännu mer utflippat, hade bestämt träff med min favoritmellansyster och enligt mig hennes favoritdotter, tillsammans med Rockgrabben så fikade vi på Ebbas, svårt att hitta bättre ställe; dels för deras underbara hemmabakade kakor och deras allergisäkrade ingredienser samt miljön
 
Hamnade på stadens enda musikaffär med Rockgrabben för att vi måste sparka igång projektet med att få upp alla hans gitarrer på väggen inom det närmaste! Fick köpt en gitarrkrok, den till hans uddaste gitarr.
 
Senare på kvällen, en sann fredagskväll så tog vi Ben&Jerry´s, i kväll Pimpade vi det ordentligt;
vispgrädde, hemmabakade maränger, bananer, chokladsås.....
 
 
Bara att säga "Hoppsan"
 
 
Det här kan inte vara bra, tyvärr måste man dra ner O r d e n t l i g t efter nyår!
 
 
 
 
Tycker ändå att jag förtjänat det, jag var ute och sprang långintervall innan middagen och den grymma kcal-bomben.
Provade min nya löparjacka, den funkar bra med lager på lager.
Har plats för iFånen och uttag för sladden genom fickan, grymt bra!
 
 
 
 
 
 
Var och hälsade på min mamma idag, hon var något lite bättre och fräschare idag, men det känns som hon får vila sig i form ett tag fram över. Pappa hade hjälp av min favoritäldsta syster att tvätta
 
Imorgon S K A jag masa mig upp och gå på Yogan! Jag har inte varit där på några veckor... Känner verkligen att jag behöver det!
 
Så länge; kram någon nära dig!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Aldrig funderat på att dra ner på sockret lite?

    Svar: många gånger, jag är allvarlig när jag säger att det får bli ett mål efter helgerna. Dra ner på sockret och verkligen leta efter mer dolda sockerfällor. Tyvärr är jag något av en sockertok!
    Mannen i Mars

    2012-12-29 | 00:36:22
  • Anonym säger:

    :) Lycka till. å Gott Nytt År!!!

    Svar: samma! Och god Fortsättning! Må 2013 ha mycket lycka i sin famn!
    Mannen i Mars

    2012-12-29 | 11:43:12

Kommentera inlägget här: