traningslagret

Yrväder och snöstorm

Kategori: Allmänt

Inte mycket händer mer än att vi softar, man ger sig inte ut frivilligt i snöovädret.
Vi hade som plan att fixa julklappar idag, på Väla, vårt stora köpcentrum runt hörnan. 
Men insåg att det inte var någon god idé med tanke på vädret och väglaget.
 
Stannade hemma och ser The Newsrom på HBO, som både jag och frugan kan starkt rekommendera!
 
Blir bara lite snöskottning som motionsform idag, har planer på att springa i morgon när Rockgrabben tränar badminton i morgon, kolla lite kring sporthallen igår, men det var igår. Nu är det L i t e förändrat i väglaget på cykelevägarna runt sporthallen.
 
 
Kaffe, bra mot Alzheimers och hjärt och kärlsjukdomar, håller magen igång. I lagom mängd!
 
 
Jag tänkte starta om min löpning, börjar med att känna mig för med en tjugominuterrunda i morgon måndag. Skiter det sig så kan jag alltid ta en snabb promenad.
 
Sen kör jag vidare på träningsschemat för min löpning
Samt styrketräning
 
Så länge, ha en goooo helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: