traningslagret

Badjävlar

Kategori: Allmänt

Jag och äldsta sonen har precis varit och sett Badjävlar, en kul show och vi hade vädret på vår sida, vi hade utmanat ödet. Inte mycket till regnskydd

 

Vi tyckte att showen var bra, men det jag reagera på var att Fredrik Lindström var ute och missade rena fakta fel

-Det finns personer som kan slicka sig själv på armbågen!

-Han sov på tyska och historialektionerna, men även på fysiklektionerna när man gick igenom Einsteins relativitetsteorin

-Få normala personer har väl låtsatskompisar(?)

 

Tillbaka till sketchboard!

 

De andra sköte sig väldigt bra!

 

Tack för en grym show!

 

Tack vädret för att solen lös och att det inte regna!

 

Idag blev det distanslöpning, kändes bra! Imorgon ska det bli Power Yoga, ska utmanna instruktören. Hon tyckte jag var lite lat sist... 

 

Kommentarer

  • olle bogren säger:

    Jag ser 29 kvadrater

    Svar: mhmm? Jag förstår ingenting Olle?!
    Mannen i Mars

    2012-07-20 | 23:49:06

Kommentera inlägget här: