traningslagret

Brasilianskt och hemma Yoga

Kategori: Allmänt

I morse var en sådan där morgon när man inte har ställt klockan för att man vill sova tills man vaknar. Vilket var senare än vad jag hade väntat mig, vi hade som plan att gå på yoga-passet klockan niofemton. Om man vaknar nionollfem blir det lite väl tufft att hinna, det blir inte i harmony att stressa till ett yoga-pass.

Så vi softade lite och jag tog ett hemmayogapass och frugan hoppade i batwomen klädseln och stack ut och sprang efter den lilla frukosten, den stora rediga och skånska frukosten tog hon när hon kom hem.

 

 

Under frukosten diskuttera vi olika bloggare, det finns bloggare som bloggar om andra bloggare, konstig värld vi lever i. En av de mest kända bloggare, Blondabella, har väl allt rampljus på sig.

Hon hade tydligen skrivit om att hon skulle fixa sin buske, en brasiliansk vaxning, sedan längre ner skrev hon tydligen om att hon skulle träffa sin nye pojkväns föräldrar. Vilket hade sågats av bloggbloggarna. 

 

Frugan och jag diskuterade vidare om ämnet brasiliansk och konstaterade att om det är ett stolleprov i sig så gör det nog hyfsat ont.

Jag förslog att man kunde likagärna göra det med en eplilator, vilket gav frugan ett nervöst leende.

Berättade vidare att några manliga jobbekompisar åker till Malmö för att göra brasiliansk. 

"Kan du inte göra det för mig?" Tyckte frugan

"After you!"

Sen bytes det samtalsämne

 

 

På tal om stolleprov så köpte jag en kortärmad neopren-våtdräkt på billighetsmataffärensomhartorsdagsklipp, några hundralappar för den. Tänkte prova långsim i sundet, tänkte prova längs stranden först. Se när jag får tummen ur och gör detta, var på gång igår, men ångrade mig och stack ner på gymmet istället. Varmare.

 

Ha en skööön Helg!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: