traningslagret

Ras

Kategori: Allmänt

Jag fattar inte det, kan springa en mil utan problem på Springtime, det är inte länge sedan jag genonomförde Göteborgsvarvet, plötsligt blir jag bara superdundertrött, jag har undersökt mig hos konventionella läkare och doktorer. De hittar inget fel på mig; energin bara rinner ur mig och jag orkar typ ingenting. Trodde att jag hade diabets av någon typ, men mina värde är hur underbart bra som helst. Så jag lyssnade på kroppen som min kära hustru har bet mig att göra. Blev en halvmil på dryga halvtimmen.
 
Semester från och med nästa vecka! Då ska jag vila upp mig, sova länge på morgnarna
 
 
Var och hälsa på mina föräldrar idag, på fika, äldsta sonen och frugan hade gjort en dundergod rabarber och jordgubbspaj igår. Vilken vi hade med oss till dem. Måste göda min mamma, hon behöver det just nu.
 
Det blev konstigt nog över, stoppade mina tonårssöner från att frossa i sig pajen, så nu blir det till efterrätt i kväll, så stackars frugan också får smaka.
 
Imorgon är det kortdag på jobb och sista dagen innan semestern! 
Det blir gym efter jobb och lunch.
 
Ha det gott!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Annki säger:

    Överträningssymptom....var försiktig vännen!

    Svar: Tack för tipset! Jag ska tänka på det! Jag har tagit det lugnt denna veckanha det gott!
    Mannen i Mars

    2012-07-20 | 22:37:50

Kommentera inlägget här: