traningslagret

Skit snack

Kategori: Allmänt

I går var vi på stranden på dagen och sen på Helsingborgsfestivalen.
Lagom fullt ös
 
 
Ingen alkohol, men desto mer mat och vatten, finns inget godare än vatten, kolsyrat eller still
 
 
Vi softade runt och kollade folk, lyssnade på musik och smakade lite på olika matsaker och godis
 
Det skulle jag kanske inte ha gjort, för i morse innan frukost så sprang jag en temporunda, efter drygt halva rundan blev jag så där grymt bajsnödig att jag trodde jag skulle skita på mig, bokstavligen.
 
Såg ett par andra löpare i spåret, bland annat min strålande fru. Försökte se obesvärad ut mot alla jag träffade..
 
På vägen skymtade jag en familj som var ute och rastade hunden och barnvagnen, tänkte fråga dem om en hundbajspåse....
 
Tyvärr(?) visade det sig att det var någon som jag kände...  Kan bli jobbigt att förklara
Avslutade inte i förtid, Men hade bråttom hem. Vi lämnar detaljer där.
 
 
Idag samma jobbiga semesterdag som igår; Stranden först, sen hem och softa samt klippa häcken. Sen ner på festivalen.
 
Festival i all ära, men det känns lite stökigt att leta upp vettig mat, fixa en öl i Öltältet och sen hitta en bra plats. Så vi glassade in på Lagmarks, bra plats, god mat och man får en kall öl direkt
 
Imorgon blir det Chakra Power Yoga innan långfrukost
 
Häcken är färdigtrimmad, så mitt samvete är lugnt nu
 
Ha det gott!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: