traningslagret

Sport på skoj

Kategori: Allmänt

Inte så himla konstigt att man hamnar i samma cirkla, man försöker att göra sin träning roligare
man försöker göra den en naturlig del av sin vardag
Men det är inte helt lätt alla gånger
 
Starka grejor?
 

Hade en träff med mina lumparkompisar och deras familjer, en familj saknades denna gång. Men vi har träffat minst en gång om året sen 1988..
 
Nu har våra barn, söner i detta fallet blivit så stpra att de förnedrade oss föräldrar i fotboll, men jag har inte skrattat så gott på länge, jag grät av skratt och dröp av svett. 
Lite barfotafotboll i djupaste småland
 
Strumpor räknas som nästan barfota

Det absolut roligaste var när min yngste son, gymnast, körde en femprickarstraff med hjulning innan och gjorde mål
men annars var det mina båda söner som hånandes varandra(?) hittade varandra hela tiden och passade varandra och körde över oss totalt. De har spelat i samma lag, olika årskullar, så deras träningsstil lyser igenom
 
Sen fick det bli lite Kub, inte nån lysande sport för vår familj. Men vi skyller på att det var Kub Light, för lätta pinnar och spelpjäser och kortare avstånd
 
Kungen är död, Länge Leve Kungen
 

Imorgon ska jag försöka komma iväg och springa lite distans, yngsta grabben ska roa sig på vattenskidskola
 
På tisdag ska jag prova ett nytt gym på frivecka
 
Till dess, ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: