traningslagret

Trend

Kategori: Allmänt

Ännu en dag av konstant trötthet, fattar inte att man ska vara så trött? Är det brist på sol? På jobbet går tiden fort men man är lite seg
 
Man liksom se mer av solen!
 
 
Trender inom frisksport verkar vara korta HögIntensiva pass, 30 minuter fullt ös helt slut
Snackade med en PT på gymmet, Super Sandra, hennes åsikt var att de flesta förelsäningar hon varit på så pekade trenderna ditåt
 
Jag tycker personlig att en dryg halvtimmes löpning är den mest tidseffektiva träning man köra 
 
Idag blev det gym, grymt ben och magpass, supervaskaren från jobb, en sommarkille som läser ekonomi på terminerna, tyckte att han skulle ha tävling med mig. Han kom ohjälpligt efter.
 
Jag längtar efter god nyfångade havsskatter
 
 
Får väl ta tag i det, se till att jag hamnar på en bra fiskeresturang snart
 
I morgon ska jag vila från träning
Ha det soft!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: