traningslagret

Spinning som Space Cadet

Kategori: Allmänt

Eller hur ett fyrtiofem minuters pass blev trettiofem istället?!

Nya cyklar och ett nytt sätt att ändra sadel, styr med mera, här satt sadeln ordentligt fast! Salen hade en vacker utsikt med en vy över lite natur, saknade speglar; lättare att veta om man står rätt om det finns speglar

 

 

Jag bokade ett Spinning 45 min på nätet på en timme innan passet skulle vara, när jag kom dit fick jag inte ut biljetten, fick ett felmedelande istället. Spinning instruktören var en sann klippa, som de flesta instruktörer man har haft. Hon insåg nog också kvaliten på gruppen, förra torsdagen hade hon kört ett tio minuters pass, sen hade den enda närvarande inte pallat längre. Så hon körde ett baspass på trettiofem istället för fyrtiofem minuter för de sju åtta närvarande

 

 

Klagar inte, det gav mig utrymme att ösa på som f*n, det fanns en svettpöl nedanför min cykel och mjölksyran i benen skojade man inte bort, undrar om de andra uppskattade mina glada tillrop?! Jag tänkte innan passet "Idag ska jag vara tyst!" men det kommer numera av sig själv.

 

Tack Louise(?) (Jag är dålig på namn!) för ett bra pass!

 

Träffade en gammal bekant där, min mellersta systers kompis Annika, hon pratade sig varm om stället, men såg inte speciellt svettig ut, men rasande grann, som vanligt

 

 

Så det blev inget kutat idag, det blev spinning. Men det blir lika bra det, cardio är vad som gäller idag!

Imorgon ska jag köra gym & styrketräning

 

Ha en skön dag!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: