traningslagret

Yogagurun Maria

Kategori: Allmänt

det gym som jag betalar för årskort finns det en fantastisk Yogaguru, Maria. Hon har kört igenom de Sju Yoga Chakrana återigen idag, grymt skönt och givande.

 

 

Känner sig så tajt efteråt, även om jag borde starta om min process att gå ner i vikt, lättare att lägga på sig än att bli av med dem

 

 

Sen stack vi ner på stan för att reashoppa, men vissa herrar vill inte vara med på bidl och de hittade inte så mycket på rean heller, så de får väl gå nakna på sin avslutning

 

Min yngste son, tolv år, började snacka om att en del av hans polare är ute efter sexpacket, så imorgon ska jag skriva lite om mina idéer om kost, tillägnat honom och hans tokiga kompisar. Så de inte gör nåt dumt!

 

Imorgon är det vila, nästa vecka ska vi köra på stans största gym, snart dags att tulla på rödvinet, Tull Tull

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: