traningslagret

Bakslag

Kategori: Allmänt

F*---!
 
Sjuk, igen! Jag som trodde att jag skulle kunna komma igång att träna igen snart!
Gick hem från jobb vid nio och somnade och vaknade när Rocksonen kom hem, vid tre...
Trött som en björn som vill gå ide
 
 
Jobbepolaren var i alla fall på Duathlon igår, tur någon tränar och han kunde gå idag. Han har planer på att träna aerobicspass, Zumba och så vidare, han skulle prova CXWORX idag
Jag tipsade honom BodyPump
 
Jag vet inte om jag tänker för mycket på min Nära Släkting, men jag vill för tillfället inte prata om det, känns bara jobbigt. Det är kort tid kvar, men vad är värst, att veta om det eller inte ha en aning om när vi ska lämna in
 
I morgon ska jag gå till Läkarmottagning för att kolla upp mig och se hon de kan hitta något
Snackade med en polare, han hade fått diskbråck, trist! Jag lider med honom. Börjar åldern redan ta ut sin rätt eller är det att man har tagit sin kropp för givet? Om jag sköter mig hyfsat så håller den?
 
Krya på mig!
 

Kommentarer

  • niclas säger:

    Hej Hákan..Kul att vara omnámnd pá din blogg áven om det ár trist att vara kass i ryggen...visst man har kanske tagit sin kropp fór givet mánga ggr men du och jag till skillnad frán mánga av vára kompisar och exkompisar ,vi har ju inte tryckt en massa steroider i hopp om att bli stora och grymma och aldrig tánkt pá bieffekterna som alla ju vet ár enorma...det tror jag vi ska vara tacksamma fór i denna áldern..tror att vi báda verkar leva ganska hálsosamt..man kan ju inte góra sá mycket mer..Krya pá dig och kom tillbaka fort..Kram

    Svar: Visst förtjänar vi ett bättre ödeSmart av oss att inte ta några steroider!

    Krya på oss!
    Mannen i Mars

    2012-11-14 | 22:23:31

Kommentera inlägget här: