traningslagret

Freeeedaaaag Kväll!

Kategori: Allmänt

Har kollat Magnus Betnér med Rockgrabben, laddade ner från hans senaste show, hur dj*** kul som helst
Jag är inte överens med honom om allt

Jobbade idag, kändes bättre!
Känns som jag är på G!

Jobbekompisen hade varit på CRX Works och igår hade han tränat Zumba
"Så dj** svårt att hänga med!"
"Ska aldrig gå igen!"
Jag tyckte att han borde lära sig stegen innan han dömde ut det
Zumba, dans överhuvudtaget är en grymt bra motionsform!

Tipsade honom om BodyPump! På tal om träningsvärk...

Var på stan efter jobb och flöt runt och fönstershoppade idag, sms Rockgrabben om vi skulle träffas på stan, han dök upp
Vi hamnade konstigt nog på Ebbas Fik

Vi träffade frugan på Södern, vi har lyft upp Rockgrabbens gitarrvägg på prioritetslistan, måste hitta ett bra handtag för han nyaste gurra

Imorgon s k a jag gå på morgonyogan! Känner mig redo!

Fattar att Underbara Frugan blir smalare och smalare med hennes enkla metod, den är så enkel att man inte ens kan kalla den diet eller bantning!
Men att jag går ner är konstigt

Så länge, ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: