traningslagret

Hett och Galet!

Kategori: Allmänt

Min jobbekompis går från klarhet till klarhet!
Jag snackade med en av personalen om honom
"Han är såå himla trevlig!"
Och "Han är så cool som går som ensam kille på Zumba!"
 
Bra jobbat! Dessutom tappat Två kg på en vecka! Håll igång nu!



Tre andra som bestämde sig för att göra fredagen Het var Dupondtarna och Hagrid
De tyckte att min Habanero Tabasco var mesig

 
Så de tog vars en tesked av den såsen som jag tycker är stark så det räcker och blir över och svalde den utan en endaste min
 
Ok jag ger mig, jag är messig, jag tycker att den är stark så jag svettas i hårbotten och mina läppar bränner
 
Underbara frugan är smal som aldrig för, jag har alltid tyckt att hon är fin och läcker, men nu är hon om möjligt ännu läckrare när hon nått en ny målvikt! Grattis Underbara Frugan!
Och det enda hon har gjort är att plockat bort en del kolhydrater och ökat mängden grönsaker och frukt istället! Från om med nästa vecka hoppas jag att jag kan vara med i resan igen!
 
Jag var på PowerYoga imorse med underbara YogaGurun Mia medan frugan var ute och sprang.
Vi ska ta en promenad i morgon
Allt för att bränna det vi ska äta på kalaset i morgon 
 
Så nästa vecka börjas det igen, längtar efter min träning som är min terapi och min energikick! 
Energi föder Energi
 
Så länge, njut av livet!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: