traningslagret

Inspirera andra

Kategori: Allmänt

Jag är inte i form att Inspirera andra, men jag gör mitt bästa.
Mest för miljön så tycker jag att de som kan cykla till jobb bör göra det
 
Har en jobbekompis som har varit en atlet innan, tränat mycket, sprang Springtime (10km) på en väldigt bra tid.
 
Nu är han mest sugen på familjepizza, då vill han äta den själv!
De spelade fotboll på jobb, gamla möte unga, han sprang HELA tiden enligt honom själv. Han kom hem och rasade innanför dörren, han fru fick klä av honom...
Han släppade sig till badkaret och låg där i "säkert tjugo minuter" enligt honom självHade träningsvärk i hela fyra dagar. Hans lagkamrat från matchen konstaterade han hade max sprungit Fyra Minuter..
 
Hamnmagasin i Stralsund
 
Dessutom bor killen, han är kanske ingen kille, han är fyllda dryga tjugofem, inte längre ifrån jobb än att han skulle kunnat cykla dit på max en kvart! Max!
Han provade att göra det efter ha fått en första insikt, han var halvdöd halv-vägs, han eftersvettades i drygt två timmar efteråt. cyklen står kvar på jobb....
Han är mest rädd att han ska förta sig och få en hjärtinfarkt...
 
Jag har börjat bearbetet honom, få hon att inse att han har en söt dotter som vill kunna busa med honom många år till. Det finns säkert planer att skaffa fler.
 
Hur ska han göra?
Jag introducerade Häslocirklen för honom:
Det handlar inte att vara tråkig! Det handlar om att vara SMART!
Fyra enkla delar:
Kost
Rörelse
Sinnen
Sömn
 
 
 
Själv har jag börjat luuugnt, körde tre varv i cirkelträningen på gymmet samt yoga och stretch efteråt. Soft!
Duktiga Frugan fortsätter att gå ner!
 
Var och hälsade på min nära släkting som jag pratade om för ett tag sedan, hon har slutat ta några av sina mediciner på eget bevåg och fick godkänt av sin läkare. Så nu har hon fått tillbaka aptiten och en del av orken!
Snart ska vi baka en gooo kaka till henne!
 
Så länge, ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: