traningslagret

Luktsinnet tillbaka!

Kategori: Allmänt

Jösses vilken smakupplevelse! Som att ha S__!
Frugan paj brukar vara fantastisk, men den var ljuvlig
Nya hemmabaka birkabullar, Helsingborgstil med mandelmassa i mitten, brukar vara grymt goda, men jag hörde änglarna sjunga
 
Lübeck och marsipan, två synonymer
 
 

Så jag är glad att näsan och smaklökarna börjar funka igen, jag trodde inte att det hade varit så illa
 
Måste bara passa mig att jag inte börjar äta som en tokig Hobbit igen, har en tendens att äta för mycket av det goda.
 
Inget pass idag, var hos tandhygienisten idag, jag hade sköt mina tänder klart godkänt! Grattis på mig!
Ska hålla i denna goda vanan, hatar verkligen smärtan tandhygienisten kan orsaka mig, vill helst slippa att betala dyrt för något så smärtsamt
 
Tandhygienisten har haft ryggont, ryggskott, men ingen kiroprakter får röra hennes rygg, konstigt uttalande från någon som dagligen i sitt arbete utsätter folk för värre smärta än så!
 
Så länge, ha det gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: