traningslagret

Ny Tant Doktor

Kategori: Allmänt

Var hos en ny läkare idag
Hon var väldigt noga, de tog en massa tester och prover, kändes som de tappade mig på en halv liter blod

Frågade ut mig om en massa saker. Vi får se vad hon kommer fram till
Hon ska kolla upp det där med allergi ordentligt

Dessutom tyckte hon att jag skulle komma igång och träna igen, ordentligt!
Yippie! Den åsikten fick mig att inse att hon är en bra läkare..

Varann dag högst och ordentligt med vila mellan!

Så i morgon blir det gym, på lördag blir det yoga, det är inte så jobbigt som löpning.

Idag fixa jag HBO till familjen! Poppis

Vägde inte in mig idag, ska väga in mig en gång i veckan.
Någon mer som vill vara med från början, gå ner i vikt och springa en mil, snabbt, på Springtime i maj 2013

Så Länge, ha det gott!

Kommentarer

  • [email protected] säger:

    Gode ván...Jag var idag pá áterbesók hos ortopeden med mina magnetróntgenfoto.han sa att det ság váldigt illa ut..diskbráck...och lósa diskbitar som ligger lósa och ´gnager´...han FÓRBJÓD mig att lyfta skrot..skickade mig pá sjukgymnastik 10 ggr sedan áterbesók men han rekommenderade nástan operation eftersom detta med stórsta sákerhet kommer att áterkomma och kanske t om blir várre...Problemet ár att ryggoperation ár váldigt dyrt pg a titanet dom sátter in ár váldigt kostsamt...och pyntandet fár jag stá fór till 100%..tapppar sugen lite...man har ju tránat hela sitt liv och vill inte ´kasta in handduken´redan.....

    Svar: Tråkigt, Verkligt trist att höra! Det måste finnas nåt mer att göra? En andra åsikt?

    tappa I N T E sugen! du har varit en förebild för många, bl a för mig!
    Kom igen!
    Mannen i Mars

    2012-11-29 | 20:58:07
  • Karin säger:

    Hej Håkan!
    Jag hänger gärna med på viktminskningen men det där med att springa o springa en mil har jag aldrig förstått mig på. Jag har testat många gånger men den där 'andra andningen' vill aldrig infinna sig. Började jogga runt Sidsjön här i Svall. Tog sikte på ett eller flera läckera objekt men insåg att de sprang flera varv så jag kunde sätta mig på en bänk o dregla istället när de passerade

    Svar: Låter bra! hur ser dina mål ut? (behöver inte berätta dem för mig!) bara du är klar över dem själv!Haha.. kolla du in lammköttet :-D
    Springa är skönt! lovar dig att när du ger det tid så finner du det, Den som söker finner
    Mannen i Mars

    2012-11-29 | 21:29:11

Kommentera inlägget här: