traningslagret

Plan A; 2.0

Kategori: Allmänt

Nu har jag så smått fått klarttecken från tant Doktorn, då kör vi.
Idag blev det lätt styrketräning efter jobb
 
Hade så dj*** träningsvärk idag att jag knappt kunde jobba ordentlig, det var inte långt till de hade slunkit ner smärtsstillande.
Men träning hjälper, styrketräning åtföljt av yoga och stretch.
 
Plan ett hitta någon träningsform som passar dig! Powerwalking, snabba promenader, gym, yoga, zumba vad som helst som funkar för DIG!
 
Ta alla tillfälle och röra på dig och öka pulsen... Tolka det fritt
 
Mat och kost är 80% av din vikt.
Jag kör med tallriksmodellen, halva tallriken goda grönsaker, en fjärdedel protein och en fjärdedel långsamma kolhydrater
Jag äter tre huvudmål, mellisar så att jag håller mig igång, frukt, nötter, lite smått och gott.
Försaka inte allt gott, men ät det lite och sällan!
 
Jag ska träna varann dag, men i morgon blir det ingen vila, det blir poweryoga på gymmet
 
Nu kör vi, mot mina nittio och dina __ !
 
Inga ursäkter!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: