traningslagret

Sjuk eller frisk?

Kategori: Allmänt

Gympagrabben blev utslagen efter helgen tävling
Klarade inte hela dagen i skolan, kom hem och stupade i säng; "vill bara sova!"
Jag har tagit det lugnt på passet idag, börjar så sakta att höja insatsen igen
Men v ä l d i g t stillsamt!
 
Funderar på om Springtime i början på maj är en bra idé eller inte?
 
 
Denna veckan hade jag tänkt mig tre l u g n a och lätta styrkepass
Tre promenader och ett stilla PowerYogaPass, låter det mycket? Knappast
Det är väldigt lugna och lätta pass, inget som gör mig svettig(?) eller utmattad i alla fall, mest för att hålla igång lite
 
Träffade min Jobbekompis på gymmet idag, han skulle köra BodyPump för Grymmaste Sandra, jag påpekade att en av Gubbarna som kör hårt på BodyPumpen är runt sjuttioåtta år!
Se hur tufft Jobbekompisen körde...
 
Vi får försöka få vår yngsta medarbetare att börja träna seriöst, han snackar mycket, han löste gymkort för att träna, han tvillingbror tränar hårt och hans pappa tränar hårt
 
Vi får se om vi kan få igång honom!
 
En annan yngre medarbetare fyllde tjugofem, plötsligt började han ta det här med friskvård mer seriöst, vi får se om vi kan sporra honom att fortsätta med det! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: