traningslagret

En Hobbits vandring

Kategori: Allmänt

Jag kan inte hårdträna för jag är inte helt frisk från förkylning och kassa luftvägar. Då får man ta till vardagsmotion; en lagom promenad.
Hade Sagan Om Härskaringen i lurarna, så det var inte långt ifrån att man såg lite Hobbitar, Älvor och andra väsen där i skogen.
 
 
Grymt bra musik, Soundtracket från Lords Of the Ring! Man blir bara lite väl utflippad och tror att Eowyn ska komma framfarande genom skogen
 
 
Eller att trädenegentligen är  Entar
 
 
Ramlösaparken är inte speciellt stor, den räcker för att skapa en knappt 5 km runda, men det är en fantastisk miljö att springa i, skön att få Inspiration ifrån
 
 
Synintryck och lukt, ett fantastiskt ljus att njuta av.
 
 
 
 
 
I helgen blir det trädgårdhelg i området, så jag vet att jag inte har några fritidsproblem.
Rocksonen har fått i uppgift av sin ena faster att göra en tårta till hennes födelsedag, han frågade mig om jag hade några idéer. Jag tyckte att han skulle kolla runt på nätet, fråga sin ömmande moder om tips eller köra på någon av hans Safe Card.
-Fantasilöst och tråkigt att göra några man kan. Han ville testa något nytt, helt rätt tänkt!
 
Gympagrabben ringde och fråga om han fick ha Sovis hos sin klasskompis idag, när han fått OK från mig och  OK från klasskompisens föräldrar var han sista ord; "Det blir ingen vodka för oss" 
En sådan Spjuver!
 
Ha en skön kväll, imorgon ska jag ställa mig på vågen, en ren skär skräckupplevlse antagligen.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: