traningslagret

Fyrkantens hörn och kinky prylar

Kategori: Allmänt

Fyrkantens hörn
Om en av fyrkantens hörn tas bort faller fyrkanten samman.
Sömn, kost, sinnen, rörelse är fyra basala hörnstenar i livet.
 
Sömn har vi varit inne på två inlägg så backa  tillbaka om du missat dem!
 
Kost; jag föredrar att vanligt enligt vår svenska hetronormativa kärnfamiljsmodell, ingen LCHF eller Atkins, bara vanlig tallriksmodell.
 
Sinnen, jag gillar bra böcker och magasin, men även kul filmer och TV-serier, försöker lära mig nåt nytt varje dag
Senaste bra filmen, den boken som jag läser (vilken jag inte är helt övertygad om att jag gillar än, 100sidor är gränsen) Förlagan? I alla fall om man ska tro Katerina Janouch...
 
Rörelse; träning, vardagsmotion eller vad du vill kalla det för, Just Do It! 
 
Min fru tyckte denna såg kinky ut..
 
Det är en nässkölj, man fyller den med ljumet vatten och lite vanlig salt, så spolar man ut näsan. Jag har börjat med den vanan igen för att höja mitt imunförsvara. Skölja ur skiten som fastnar där, jag har, ta i trä, inte haft fler bihåleinflammationer sen jag börja använda den
 
Ha det gott! många länkar blev det! 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: