traningslagret

Min fru är bara arg på mig

Kategori: Allmänt

Jag fick som sagt var hostmedicin och kortision nässpray av Unga Fröken Doktorn. Vilket gör mig trött och slö.
Min fru tycker att jag är en seg typ, hon har tjatat på mig för, att ringa en känd naprapat, jag har bara skjutit upp det. Nu har jag lovat att ringa på måndag!
 
Vallmon vajade vackert på ängen. Nu är det Party
 
Så planen är att ringa Stefan på måndag, att vila mig i form, börja jobba måndag eller tisdag. Börja träna lätt på onsdag samt veckans andra pass på fredag, vecka noll i mitt träningsprogram för löpning.
 
Vad sätter stämningen mer än en bullig fåtölj och ett spritskåp
 
Dessutom ska det ätas mer frukt och framförallt bär, antioxidanter. Mindre mjölprodukter.
Bättra på min sömn samt äta mer chilifrukter.
 
 
 
Viktminskningen har gått dit pepparn växer, jag var nere på under 93 kg, nu är jag nästan uppe på 95kg. Dessutom gjorde jag och Rockgrabben en ChokladFugdekaka igår kväll för att bjuda mina föräldrar på, tur att den är nästan slut!
 
 
Så nu är det dags! Att bli frisk! Jag ska INTE vara hemma mer från jobb detta året! Pronto!
 
Till era alla från oss alla, en glad helg! Vi har redan börjat planera för den 21 december, Domedagen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: