traningslagret

Nå Botten

Kategori: Allmänt

Hitting Rock Bottom
Efter behandlingen av Homeopaten så blev jag helt trött och matt. På jobb kände jag mig bara sömnig. Det var innan att vår yngsta medarbetare och numera fast anställd (som det inte heter längre) bjöd på köpepizza.
Men tuffade på i normala takten ändå, även om jag bara längtade hem till min säng.
 
Kan man inte ha hår på huvudet får man odla skägg
 
Jag somnade gott i min sköna säng när jag landade där efter kvällspasset. Vaknade utsövd och undrade varför jag ställt väckarklockan en lördag, tills jag insåg att det bara var fredag. 
Hostan känns som den har gett sig.
Ingen har hittills klagat på att jag luktar vitlök, kapslarna kanske ändå är luktfria
Nu är jag på G! Sakta ska jag ta mig tillbaka, ingen hård träning på ett tag enligt min homeopat, får väl lyssna på honom
 
Vi får se i morgonbitti hur pigg jag är på yoga i ottan, den som lever får se
 
Så länge! Må väl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: