traningslagret

Fest i helgen

Kategori: Allmänt

Jag och Rockgrabben, äldsta sonen, har gjort Leilas blåbärs cheescake idag.
Imorgon ska vi ha kalas för min mamma som fyllde år för drygt en vecka sedan. Tyvärr kände hon sig inte kry nog för att fira det då, så vi flytta på det.
 
 
Vi road oss medan vi var vi två, frugan på Afterwork och Gympasonen på gympaträning och som tränare. Sammararbetet gick bra, han är duktig och vi lyckades avstyra en del missöden. Det var dubbel sats och det kräver sina bunkar, höll på att bli översvämning.
 
Tog mig samman och stack ut och sprang efter jobb, har sådär ont i ryggen igen, tror att det beror på drag i sovrummet. Jag vill ha dunderkallt i sovrummet, helst ner mot tolv tretton grader C. Det innebär att jag har fönstret öppet. Borde nog styra om draget.
Det blev fyrtio minuter idag, kom fram till att jag vill förlänga mina runder i tid, ska öka upp dem en del. 
 
Min kära PT-kompis från Funbeat tyckte jag var ute på hal is med raffinerat socker efter träning, hon är nog så kunnig så;  riskakor har samma effekt som sockret i O'boy.
 
I morgon ska det bli Yoga! Inga undanflykter.
 
Ha en skön helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: