traningslagret

Helgen

Kategori: Allmänt

Som sagt var så fick jag lust i helgen! Marängsviss blev kanongod och det blir inte att man äter speciellt mycket, det blev glass över, det blev massor av maränger över och det finns lite chokladsås över. Vi tog inte det lilla extra som blev över till fika på söndagen.
Vilket är det farliga, rester av goda desserter och tårtor är verkligen döden för dieter. Frys in, ge bort eller vad som, men ät inte resterna i dagar!
 
Sommarn som gick var väderblandad, regn & rusk
 
 
 
Imorgon måndag ska jag väga in mig, vägde nittiofyra kg på lördag morgon, sanningens ögonblick i morgonbitti
 
Strålande solsken
 
 

Planen är lagd för veckan; långa intervaller i morgon måndag, korta intervaller på onsdag, distans på fredag och power yoga på lördag. Ska köra hemmayoga efter varje pass. Hinner jag ska jag lägga in ett styrketräningspass.
 
Ha det gott så länge så kör vi så det ryker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: