traningslagret

Intervall och lärdom

Kategori: Allmänt

Idag var det tufft på jobb, ingeting gick som jag ville och inget gick som jag tänkt mig. 
Stack direkt till Coop och köpte sill till middagen, äter färsk alldelse för sällan! Det blir frysta fisk, inlagt eller gravat.
 
Snott bild från Rockgrabben
 
Så det stek sill med potatismos, allt hemmalagat och fortfarande tallriksmodellen!
 
Innan dess blev det ett intervallpass på 8x2 minuter <2minuter> joggpauser, hade turen att det regnade ordentligt precis när jag skulle iväg vid halvfem, så jag softa i soffan med Gympakillen en stund, tills han tyckte; "Pappa, bara så du vet har det slutat regna..." Jag fattade piken och samlade mig och stack ut.
 
Bild från Smögen
 

Numera är skolan mer allvar, plötsligt får man hjälpa till med skol-läxorna, plötsligt får man lära sig en massa nytt. Saker man kanske borde kunna?
 
Nu ska det strängas gitarrer, det är kul
 
Idag vägde jag in mig på 94,1 kg, vägde 94,0 kg i lördags, vägde 97,7kg när vi började, frugan har bestämt en vikt som om hon har den ska hon köpa nåt nytt snyggt att ha på sig på festen på lördag, jag håller tummarna för henne!
 
Imorgon ska det springas distans, ha det gott så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: